Zwroty i reklamacje

                                   ZWROTY

1. Produkty zakupione w sklepie www.florentia.pl podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni,
od momentu dostarczenia przesyłki bez podania przyczyny.


2. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić formularz zwrotu, dołączyć paragon
sprzedaży i umieścić w paczce ze zwracanym towarem.
Brak któregokolwiek z elementów może skutkować odesłaniem towaru do nadawcy.

Zwrotu towaru należy dokonać na adres:

Odbiorca: MODOSTREFA Bartłomiej Patalas
Adres:  ul. Jesionowa 7, 95-050 Konstantynów Łódzki, Polska
Numer telefonu: 664921650
Adres e-mail: florentiasklep@gmail.com

3. Towar należy zwrócić w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania,
ze wszystkimi elementami (metki itp).

4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

5. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

6. Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów wysłanych paczkomatem.

7. Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów odesłanych do sklepu za pobraniem.

8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

9. Rozpatrzenie zwrotu oraz zwrot kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od
momentu otrzymania zwrotu.

10. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami:
florentiasklep@gmail.com

                            REKLAMACJE

1. Produkty zakupione w sklepie www.florentia.pl podlegają reklamacji.

2. Aby dokonać reklamacji towaru należy uzupełnić formularz reklamacji, dołączyć
paragon sprzedaży i umieścić w paczce ze zwracanym towarem.
Brak któregokolwiek z elementów może skutkować odesłaniem towaru do
nadawcy.

Zwrotu towaru należy dokonać na adres:

Odbiorca: MODOSTREFA Bartłomiej Patalas
Adres:  ul. Jesionowa 7, 95-050 Konstantynów Łódzki, Polska
Numer telefonu: 664921650
Adres e-mail: florentiasklep@gmail.com

3. Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

4. Sklep nie przyjmuje reklamacji towarów wysłanych paczkomatem.

5. Sklep nie przyjmuje reklamacji towarów odesłanych do sklepu za pobraniem.

6. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

7. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, towar uszkodzony zostanie
naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli
będzie to niemożliwe, koszt zostanie zwrócony w ciągu 14 dni od momentu
otrzymania reklamacji.

8. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami:
florentiasklep@gmail.com

Do pobrania:

FORMULARZ ZWROTU
FORMULARZ REKLAMACJI

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl